ארוחה יוקרתית עד אליכם

0
731

ארוחת שף פרטית מעניקה לנו חוויה קולינארית אחרת, חווית ארוחת שף מיועדת לכל מי שאוהב אוכל והיא מתאימה לכל סיטואציה בין אם זה יום הולדת, דייט, ארוחה משפחתית וכל אירוע כזה או אחר, בשביל לקבל את חווית השף בצורה הטובה ביותר חשוב שנשים לב למספר פרטים חשובים בהזמנת ארוחת שף:

  • השף עצמו- הניסיון של השף, האוכל שהשף מכין חלבי או בשרי ומהי סוג ההתמחות שלו.
  • כשרות- אם אנחנו אוכלים כשר או לא כשר בהתאם לכך נדע להתאים לעצמנו את השף שנרצה.
  • עלות- ארוחת שף פרטי היא דבר אשר עולה כסף רב ואנחנו צריכים לבחור את השף יעניק עבורנו את החוויה הטובה ביותר במחיר שיתאים לנו.

לשם כך יש לכם את שף ירון חן שהקים את שירת הסירים לפני כמעט 8 שנים והוא בעל ניסיון עשיר בכל הנוגע לאוכל ולקינוחים, הוא עבד במיטב המסעדות הטובות בארץ ומעבר לאוכל המדהים שהוא יגיש לכם הוא גם איש שיחה נהדר עם תואר ראשון בניהול.

ארוחת שף יוקרתית במקום ייחודי

ארוחת שף בוילה היא דבר עולה בתחום הקולינריות ואחד מן הקונספטים היותר מיוחדים וטעימים שיש לקולינריה להציע, בין אם זה מסיבת רווקים\ רווקות או כל ארוחה כזאת או אחרת בוילה חשוב שנבחר שף המתאים לצורכנו המדויקים. האינטראקציה עם השף תכלול שיחה על הקונספט הקולינרי בו תרצו שהשף יתמקד בו, זמני הארוחה שהשף ידע להכין עצמו מראש לאירוע, מספר המשתתפים ודברים מיוחדים שנרצה שיוסיף לתפריט, עבור כך נבחר שף המתמחה בארוחת שף בוילה ועם ניסיון ומקצועיות בתחום.

בואו ללמוד מהמקצוענים

סדנת שף מיועדת לכל הגילאים המעוניינים להתעמק בתחום הבישול וללמוד את סודות הבישול. על מנת לעשות כן נבחר שף אשר מתמחה בסגנונות האוכל השונים אותם נרצה ללמוד. סדנת השף תכלול בתוכה שיחות על המרכיבים שישדרגו כל ארוחה, על מה נצטרך לשים דגש ואיך להכין אוכל טעים בכל מצב, לשם כך תוכלו לבחור בירון חן מקים שירת הסירים, ירון עם ניסיון עשיר בתחום הקולינריה הן לימודי והן מעשי והוא יעניק עבורכם את חווית סדנת השף הטובה ביותר שתוכלו לקבל בתחום הקולינריות בארץ בהבטחה תוך שמירה על שיחות מעניינות ומצב רוח מדהים, לפרטים נוספים חייגו: 052-6655775.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן