חושבים לוותר הפעם על אירוע חברה? תחשבו שוב

0
65
קרדיט - Canva

בתור מעסיקים ובעלי חברה/ עסק ללא ספק עניינים רבים מטרידים את מנוחתכם ותופסים את שעות היממה, שמה לעשות, אפילו לכם יש רק 24 כאלה. אתם עסוקים בעניינים מקצועיים, פיננסיים ומג'נגלים בין ספקים ללקוחות. בין לבין יש גם אנשים נוספים שיש להקדיש להם זמן כלשהו: העובדים שלכם. היום כבר ידוע עד כמה רווחת העובדים היא עניין חשוב לא רק עבורם אלא גם עבורכם ועבור החברה. עובד רוצה להרגיש שאתם כמעסיקים חושבים עליו וחשובה לכם התחושה שלו. ערב גיבוש לעובדים הוא דרך להראות לעובדים שאתם מוכנים להשקיע כדי שלהם יהיה מעניין, נחמד ושהאווירה בחברה תהיה טובה. ישנן לא מעט אפשרויות לתוכנית שיכלול ערב כזה. ערב גרפולוגיה הוא מקורי ומעניין, מבוסס על תחום המסקרן רבים וכולל הרבה מאוד השתחררות מצד כולם, צחוק וקלילות.

כמה רעיונות ליצור אווירה טובה ומשוחררת בחברה

אווירה ותחושה כללית טובות בחברה הן חשובות מאוד גם לאיכות העבודה, במיוחד עבודת צוות, למוטיבציה של העובדים ועוד. אפשר לשמור על אווירה טובה, נעימה ופתוחה ולא באמצעים שיביאו להוצאות גדולות מדי. מלבד ערב גיבוש לעובדים אותו תקיימו פעם בשנה, אפשר לעשות "גיבושונים" קטנים, אפילו מבלי לעזוב את מקום העבודה אלא רק לשחרר צוות עובדים לשעה. הפעילות יכולה להיות סדנה כלשהי בה העובדים יכירו זה את זה טוב יותר או יעשו פעילות משותפת. הפעילות יכולה להיות בכל נושא: בישול, אפיה, יצירה, וגם תחום מעניין כמו גרפולוגיה. גרפולוגיה יכולה להיות מרכזו של אירוע חברה שלם או של סדנה קטנה. כך או כך מדובר על פעילות אינטראקטיבית מלאה בצחוק המביאה לקילוף השכבות של המשתתפים, כל אחד כמובן במידה המתאימה לו.

תורך לארח את החברות? כך תפתיעי אותן בערב בלתי נשכח

נשים רבות, במיוחד בשלב בו הילדים כבר גדולים יותר, חשות שחרור מסוים ורצון להעניק משהו לעצמן, לנקות את הראש ולבלות עם נשים אחרות. רבות הבינו כי ערב נשים בבית הוא דרך להיטען באנרגיה, אנרגיה טהורה השונה מהאנרגיה אותה יקבלו בבילוי עם בן זוגן לבד, וזאת מבלי לזלזל בעומק הקשר ביניהם. ערב נשים כזה אפשר לבלות ולהעביר במגוון צורות, החל מישיבה רגל על רגל על קפה ושטויות תוך התקשקשות, דרך סרט טוב ועד ערב מאורגן עם תוכנית, ערב בו הנשים הן האורחות של עצמן (כולל המארחת…) בערב גרפולוגיה מהנה ומסקרן הנשים יגלו עוד דברים על עצמן בהקשרים שונים, ישמעו דברים אחת על השניה (מבלי להביך כמובן) ויראו כיצד הגרפולוגיה מצליחה להוציא הכל מן הכתב או מציורים. מערב כזה כולן יוצאות שמחות, צוחקות ומלאות סקרנות.

מאיה הראל היא גרפולוגית בעלת ניסיון רב המעבירה גם סדנאות, ערבי גרפולוגיה והפעלות במגוון רחב של אירועים תוך שילוב המקצועיות והעומק עם הקלילות וההומור. מוזמנים ליצור קשר.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן