איפה לקיים את האירוע שלכם?

0
190
people-1230872_1920

 

לא כל אירוע דורש אולם ענק המתאים לאלף איש. לעיתים אירועים בעלי מספר מצומצם של מוזמנים מתקיימים דווקא באיזור תל אביב, שכן בעלי האירוע מחפשים את המקום המושלם, אשר יצור חגיגה אינטימית ומקרבת. כשמחפשים מקום לאירוע קטן, לרוב הבעיה היא למצוא מקום בסדר גודל כזה, אשר יספק חווית בוטיק יחד עם אווירה יוקרתית ומפנקת בחלל קטן. בEVE"" תזכו לכך ברמה הגבוהה ביותר, במיקום מרכזי בתל אביב ועם חניון צמוד, שירות מקצועי, בלתי נשכח ואיכותי, תוך הפקה ייחודית וקסומה עבור המאורע אשר תחגגו . באולם שלנו, תמצאו שלל אטרקציות, ואף מלצרים מזמרים, אשר הוא קונספט שווה לב שלא תמצאו במקומות רבים בארצנו. כל אלו יחד עם תפריט שף המתאים לכולם (כולל טבעוני, גלאט כשר ורגישים לגלוטן) ואווירה מרגשת.

 

מתחתנים- אבל בקטן?

 

לא כל זוג שמתחתן רוצה להזמין את כל המשרד של ההורים ואת החברים מהצבא. אולם לחתונה קטנה בתל אביב הוא אתגר לא קטן, אך אצלנו בEve אנחנו מציעים חלל אירועים מפואר, מפנק ומלהיב- בו תוכלו לחגוג את האירוע שלכם, ולהנות מחוויה יוקרתית, מרהיבה ומלאה במוזיקה, שלל אטרקציות ותפריט שף (גלאט כשר, צמחוני, טבעוני ועבור הרגישים לגלוטן). בנוסף, אצלנו, בכל אירוע, תקבלו חבילה איכותית הכוללת תאורה, די ג'י מוביל, ציוד טכני מתקדם, ומגוון פינוקים והפתעות. יש שיגידו שלחתונה קטנה צריך אולם גדול, אך לא תמיד כך הדבר. חלל האירועים שלכם, צריך להיות מותאם לכמות המוזמנים ולאווירה המבוקשת. לכן, אצלנו ב"EVE" אנו מעניקים לכל אירוע הפקה ייחודית בעיצוב אישי. כל אלו ועוד, במיקום מרכזי בתל אביב ועם חניון צמוד!

 

למה דווקא Eve?

בEve אנו מתמחים באירועים קטנים, שמחים ומפנקים! נשמח לארח אצלנו את האירוע שלכם ולהעניק לכם חגיגה עוצרת נשימה, מפנקת ומיוחדת בהתאמה אישית. בין אם מדובר בחתונה, אירוע עסקי, ברית או בריתה, בר או בת מצווה, חינה או כל מאורע אחר- אנחנו כאן, משנת 2005, על מנת לספק לכם חוויה יוצאת דופן. השילוב המנצח של שירות ללא פשרות, אוכל משובח, אולם יוקרתי, מיקום מרכזי בתל אביב בעל חניון צמוד, חבילות מושלמות של תאורה, הגברה, תקלוט, ואלמנטים מפתיעים המותאמים לכל אירוע שתבחרו- מבטיחים שכל המשתתפים באירוע יחוו חוויה בלתי נשכחת. EVE הוא הבחירה המושלמת עבורכם. מוזמנים ליצור איתנו קשר כבר היום באתר או במספרי הטלפון 050-2333320 / 03-6888099. אולם אירועים קטן שמשאיר אתכם עם חוויה גדולה.

 

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן