הבן שלכם בדרך לגיל המצוות? הכתבה הבאה בשבילכם

0
861
קרדיט: freepik

בר או בת מצווה זהו יום מרגש ומשמעותי עבור כל יהודי. ביום זה הופך הילד או הילדה לבוגרים מבחינה הלכתית אשר עליהם לקחת על עצמם מצוות וחובות. כאשר מדובר באירוע של בר מצווה נהוג לעלות לתורה בירושלים, הלא היא עיר הקודש עבור העם היהודי. אם בנכם מגיע לגיל מצוות והנכם מעוניינים לעלותו לתורה הכתבה הבאה הינה בשבילכם.

טקס העלייה לתורה הכולל חגיגת בר מצווה בכותל בעיר ירושלים, הינו מנהג מוכר הידוע מזה שנים רבות. ירושלים הינה אחת מארבעת ערי הקודש עבור העם היהודי (ירושלים, חברון, צפת, וטבריה), ועל כן קיום טקס בר מצווה בעיר ירושלים הינו נפוץ מאוד ומוכר מאוד. יחד עם זאת הרצון לייחד ולאפיין את טקס הבר המצווה בחגיגיות וייחודיות אשר תשאיר זיכרון מתוק לנער המצווה גדול ומשמעותי. לכן הכנו בכתבה הבאה מגוון טיפים ורעיונות כיצד להפוך את טקס העלייה למצווה לאירוע חגיגי ובלתי נשכח.

בר מצווה בכותל רעיונות לשדרוג האירוע:

כליזמרים- דרך נפלאה וכיפית להוסיף חגיגות, עניין, ואווירה טובה לרגע עליה לתורה בכותל הינו באמצעות השכרת שירותיהם של כליזמרים, הכוללים תופים, חצוצרות, שופר ועוד. החגיגות, השמחה והריקודים שיבואו בעקבות ניגונם של הכליזמרים יהפכו את האירוע לאירוע חגיגי ובלתי נשכח.

קישוטים חגיגיים- עוד דרך מצוינת להוסיף עניין, ייחודיות וחגיגיות לאירוע היא באמצעות קישוט האירוע בקישוטים חגיגיים. מה למשל? חילוק בלונים חגיגיים ויפים לכל הנוכחים באירוע, הכנת שלטים מעוצבים וחגיגיים של נער המצוות ואיחולי ברכה, הדפסת חולצות תישרט מיוחדות וייעודיות לאירוע עם כיתובים אישיים ועוד.

חלוקת פרחים וזרים באירוע- על מנת להוסיף יופי וחגיגיות לאירוע ניתן לחלק ולעצב את האירוע בשזירת פרחים. למה הכוונה? חלוקת זרי פרחים לראש עבור הנשים, הנערות, והבחורות באירוע, וכן קישוט שולחנות האירוע בפרחים התואמים את זירי הראש. עבור ילדים קטנים ניתן לחלק סלסלות פרחים מעוצבות.

חברה מקצועית להפקת אירוע בכותל

אם הנכם מעוניינים להפיק אירוע בר מצווה בכותל בצורה האיכותית והמוצלחת ביותר מומלץ לפנות לאנשי מקצוע בתחום. אלחנן אלבז הפקת אירועים ובר מצווה בכותל, הינה חברת הפקת אירועים מקצועית ומנוסת בתחום. לפרטים ומידע נוסף ניתן ליצור קשר עם המספר 054-9849720.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן