חגיגה קולינרית בבית הפרטי – שירותי שף פרטי עד הבית

0
890
חגיגה קולינרית בבית הפרטי – שירותי שף פרטי עד הבית

פינוקים ורגעים קטנים בחיים יכולים להפוך את החגיגות המוכרות לאירועים בלתי נשכחים. בוודאי עם חשוב לנו לפנק את האנשים הכי יקרים בחיים שלנו, דווקא לקראת תקופת החגים או בימי ההולדת והנישואין. ואכן, אין דרך טובה יותר להראות אהבה ליקרים, מאשר על ידי פניה לעזרתו של שף פרטי כמו שף איתן קיזלר, להפקת האירועים המיוחדים ביותר בחיים של כולנו.

לאירועים המשפחתיים החשובים

אוכל הוא החוויה המשפחתית האולטימטיבית בחיים של כל משפחה ישראלית. על אחת כמה וכמה בתקופת החגים, שבה אנחנו רוצים להשקיע שבעתיים כדי ליצור שולחן חג מדהים. יחד עם זאת, לא לכולם עומדת הזכות לעצור את החיים על מנת להתכונן לחגים, ולכן אפשר למצוא פתרונות נוחים ואיכותיים לרכישה של אוכל טוב לחג. הדוגמא הקלאסית היא הפנייה לעזרת שירותי קייטרינג לפסח שיוצרים את איכות הארוחה האידיאלית לחג, תוך מינימום השקעה של משאבים ומאמצים.

לחגיגות אינטימיות של הזוגיות

לחילופין, במדיה ואתם רוצים להפתיע את האהובה שלכם בארוחה זוגית אינטימית, ליום הנישואין, ליום ההולדת או סתם כי אתם אוהבים, אפשר לשכור את שירותיו של שף עד הבית לטובת האירוע. זו היא חוויה מלאה ברגעים אישיים, שמאפיינת את הטעם שלכם ויוצרת אירוע קטן, בסלון הבית שלכם. השף, יגשים לכם חלומות קולינריים ויאפשר לכם להנות מחומרי הגלם הטובים ביותר, שיוצרים את הארוחה שאף פעם לא תרצו לשכוח.

לשבתות הקרות של החורף

אם אתם ממש לא אנשים של מטבח ובישולים, לא צריך להתבאס על אוכל מוכן בטייק אווי. היום יותר מאי פעם, השירותים של אנשי קולינריה מיומנים, מגיעים עד לבית שלכם גם בימי חול או שבתות שגרתיות ויוצרים סטנדרט איכות שלא נראה כמוהו בשום מקום אחר. טלפון אחד לעזרת חברת קייטרינג בחיפה ויש לכם הזדמנות להזמין אוכל משובח עד לדלת הבית, שמתאים לימים קרים או לשבתות ארוכות וחוסך לכם שעות ארוכות של הכנת אוכל. כך, אתם יכולים להתרכז במה שחשוב באמת – האנשים שאיתם אתם רוצים לבלות את היום שלכם.

השף איתן קיזלר מציע שירותי קייטרינג איכותיים שמתאימים למגוון רחב מאוד של צרכים מקצועיים וטעימים, ללקוחות מכל רחבי הארץ. על בסיס שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר ויצירת מתכונים מושלמים, כל אחד יכול להנות מהשירות שלנו, בימי חול ובחגים הכי שווים שיש. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם הצוות: 052-4430202.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן