חגיגת זמר יוונית, לא צריך לטוס ליוון

0
1252
קרדיט: avi-tubi.com

מוכר וידוע כי חגיגה יוונית היא אחת החגיגות השמחות שניתן לקיים. יוון ידועה כאחת המדינות בהן כל אירוע קטן כגדול הופך לחגיגה מושלמת של צבע, יופי, אוכל טוב ומוסיקה. ידוע כי הבליינים הישראלים מגיעים בהמוניהם ליוון בסופי שבוע להשתתף במסיבות השמחות ששמן יצא למרחוק. אך יש מי שבחר להביא את כל השמחה הזו לישראל, אבי טובי הוא זמר יווני ישראלי, מהמובילים בתחום, שהופך כל אירוע לחגיגה יוונית מושלמת.

 

יוון בדרך לחופה

תופעת החגיגות היווניות באירועים משפחתיים, הפכה לנפוצה מאוד בשנים האחרונות. באירועים רבים, ניתן לראות כי מסמר הערב וחגיגות המוסיקה המלוות את האירוע הן בסגנון היווני. הדבר בולט בעיקר בחתונות, כשהאירוע מתחיל עם די ג'י וממשיך עם זמר כניסה לחופה שמלווה את בני הזוג באופן מרגש לא משאיר עין אחת יבשה. הכניסה המיוחדת לחופה בליווי זמר מהווה רק יריית הפתיחה של הערב המיוחד, בהמשך הערב לאחר מספר שירים עולה הזמר בליווי להקה יוונית לאירועים, ויחד איתה הוא מקפיץ את כל החגיגה לרמה שטרם הכרתם. עם השנים התגבשה הלהקה היוונית של אבי טובי ובמקביל התמקמה המוסיקה היוונית בלב המיינסטרים הישראלי, והפכה למבוקשת ביותר בשמחות ובאירועים. הלהקה מונה נגני בוזוקי, בגלמה, גיטרה, דרבוקה, וקלידן.

 

זמר יווני ישראלי – כוכב ביוון

עם התפתחות הז'אנר היווני בישראל, החלו זמרים ישראליים להופיע גם ביוון באירועים סגורים למסלים הישראלים. אם אתם מחפשים זמר לאירוע שיודע להתאים את הז'אנר לקהל הישראלי, אבי טובי הוא הבחירה הנכונה עבורכם, שזכה להערכה רבה בקרב הקהל המקומי ביוון, שלא פעם חיבק את הלהקה, שמופיעה רבות באתונה ובמיקונוס, ואף שיתפה פעולה עם הזמר היווני ט'מיס אדמנדידיס.

 

 יאסו באירועים

פרט לאירועים משפחתיים, החגיגות היווניות מככבות גם באירועי ועדי עובדים, ימי גיבוש בחברות שונות ואף ימי הולדת פרטיים, בהם מביאים את כל החגיגה למקום האירוע כולל לבתים פרטיים. הז'אנר היווני מגוון. יש בו שירים שמחים ומקפיצים, שירים בקצב איטי ומרגש, שירי אהבה, ושירים יוונים אותנטיים מסורתיים של העם היווני. מופעי אבי טובי כוללים ביצועים ייחודיים לקלאסיקות: "פני מלאך", "נערה ממש אוצר", שכשנבוא", "בום פם" ועוד להיטים מוכרים עם אוריינטציה יוונית שתמיד משמחים את הקהל הישראלי.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן