טיפים חשובים להפקה וניהול אירועים שכל מארגן אירוע צריך לדעת

0
1096
טיפים חשובים להפקה וניהול אירועים שכל מארגן אירוע צריך לדעת

כאשר אתם באים לארגן אירוע, לא משנה אם אתם אנשי מקצוע בתחום או שאין לכם ניסיון בתחום ואתם רק רוצים לארגן אירוע נפלא ליקיריכם, חשוב לשים לב לפרטים רבים ולקחת אותם בחשבון. ההבדל בין אירוע מוצלח לאירוע מאכזב (אם אפשר לקרוא לזה כך בעדינות) הוא בפרטים הקטנים. יש לחשוב היטב על האורחים שלכם, על התשתיות והפתרונות הלוגיסטיים במקום, על בניית הקונספט ועיצוב המקום, על תאורה והגברה, על הפעלות ואטרקציות שונות ועוד. אנו בחברת דניאל מאור ניהול והפקת אירועים נשמח לחלוק עמכם כמה דגשים חשובים להפקה וניהול מוצלח של האירוע שלכם.

ניהול אירועים – על מה חשוב לשים דגש?

  • קבלת פנים – אחד הדברים החשובים ביותר כאשר מדובר על ניהול אירועים הוא הרושם הראשוני של האורחים. הרושם הראשוני של האורחים באירוע שלכם מתחיל עוד מאזור החניה, המציאה המהירה של המקום וכמובן קבלת הפנים. דאגו להכוונה ברורה של האורחים מאזור החניה אל הכניסה למתחם בו מתקיים האירוע. לאחר מכן חשוב לשים לב כיצד יתקבלו בברכה האורחים בכניסה למקום ואיזה רושם ראשוני ייווצר להם. מהי התחושה שהם יקבלו- האם הם התפעלו מהעיצוב והנוף? האם הם ירגישו חנוקים מהצפיפות? האם יהיה סידור פרחים או בלונים מדהים בכניסה שיתפוס את תשומת הלב שלהם וירצו ישר לגשת ולהצטלם אתו? ועוד..
  • אוכל – האוכל הוא מרכיב מרכזי בכל אירוע. וודאו שהבופה תמיד מלא, שהמנות יוצאות בזמן בסדר הכרונולוגי שלהן במהלך האירוע ושהכול טרי וטעים לאורחים. 
  • אטרקציות ועניין – ודאו שהאורחים לא משתעממים ונרדמים להם בכיסאות. ספקו להם אטרקציות מרתקות ומעניינות. בין הריקודים והאוכל כדאי לשלב תוכנית אומנות ו/או אטרקציות נוספות שיעסיקו את האורחים.

הפקת בר מצווה:

הפקת בר מצווה היא לא דבר פשוט ולכן חשוב מאוד להיעזר באיש מקצוע מנוסה שיוכל לעזור לכם בארגון האירוע המיוחד הזה. אירוע מיוחד זה יכלול אטרקציות מלהיבות לחבריו של חתן השמחה, קליפ בר מצווה מיוחד, אזור לריקודים ומגוון הפעלות המתאימות בעיקר לילדים. כדאי גם לדאוג למבוגרים לעיסוק מסוים אם ההורים גם כן מוזמנים לאירוע.

הפקת אירועים לחברות:

אירועי חברה יכולים להיות ימי גיבוש של העובדים, חגיגה של מחלקה חדשה, סניף חדש או אפילו השקה של מוצר חדש. מדובר באירועים שמידת ההשקעה בהם תלויה בגודל החברה. חברות ענקית עם מאות עובדים בדרך כלל משקיעות בין מאות אלפי שקלים למיליונים באירועי החברה שלהם כדי שהכול יצא מושלם. הפקת אירועים לחברות גם הוא אינו עניין פשוט ויש המון דברים שחשוב לקחת בחשבון בתוספת החשיבה השיווקית והמיתוגית מאחורי בניית הקונספט לאירוע. 

צרו עמנו קשר באתר http://www.danielmaor.co.il או בטלפון 050-6798437 ונשמח להפיק עבורכם את האירוע המושלם שאתם חפצים בו.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן