טיפים להפקת אירוע קטן

0
1053
צילום: גיל רן

תקופת הקורונה והפוסט קורונה הביאה את האירועים הקטנים לקדמת הבמה. במקום לבטל את האירוע, בוחרים מקום קטן יותר, מצמצמים את מספר האורחים ומפיקים אירוע קטן יותר אבל לא פחות מושקע. קבלו דגשים להפקת אירוע קטן ומוצלח ומספר טיפים שיהפכו לכם את האירוע, אפילו קטן ואינטימי, לאירוע שלא יפסיקו לדבר עליו!

דגשים חשובים להפקת אירוע:

  1. בתקופה בה אנחנו נמצאים חשוב לזכור שההנחיות וההגבלות משתנות ומתעדכנות מהיום למחר. חשוב לעקוב אחר ההנחיות העדכניות ולוודא שהאירוע שלכם עומד בהגבלות מבחינת מספר אנשים.
  • וודאו שכל המוזמנים מחוסנים לקורונה או מבצעים בדיקה שלילית 72 שעות לפני האירוע. גם אם החוק לא מחייב עדיף להיות בטוחים.
  • הביאו אתכם מלאי מסכות לחלק בכניסה למי ששכח
  • שימו עמדת חיטוי עם אלכוג'ל בכניסה וגם בשירותים
  1. בכדי לא להתאכזב ובכדי שהמקום יוכל להתארגן בהתאם בצעו טלפונים לאישורי הגעה לפני האירוע לדעת כמה אנשים מתוכננים לבוא.
  2. אמרו לאורחים מראש איפה הכי כדאי לחנות- אם יש חניה פרטית למקום, חניון קרוב בתשלום או חניה ברחוב באפור או בכחול/לבן. ההתחשבות הקטנה הזו תסייע להם להגיע ביתר קלות ולא לבזבז זמן על חיפוש חניה ועצבים מיותרים לפני האירוע.
  3. עבדו לפי רשימת משימות ומעקב מסודרת בכדי שלא תפספסו שום דבר שקשור לאירוע ותוכלו לוודא שהכל בטיפול.
  4. וודאו שלמקום בו אתם עורכים את האירוע יש את כל הציוד שאתם צריכים מבחינת כיסאות, שולחנות, מקרן, כבל מאריך וכדומה- בכדי שלא תהיו מופתעים ביום האירוע.
צילום: גיל רן

טיפים שיהפכו את האירוע שלכם למוצלח במיוחד:

  1. ארגנו את לוח הזמנים של האירוע- בהתאם לסיבת ההתכנסות, אם זה יומולדת עגול, בר או בת מצווה, פרישה מהעבודה, חתונה אינטימית- הכינו את לוח הזמנים של האירוע עם פעילות, מצגת, סרטון או ריקודים. ברגע שיש לוח זמנים מסודר אנשים לא רק באים אוכלים והולכים כמו במסעדה אלא משתתפים בחגיגה עצמה.
  2. מתגו ועצבו את החלל- העובדה שבחרתם במקום קטן ואינטימי לא מונע מכם לקשט אותו ולעצב בהתאם. בחרו קונספט ורכשו פריטי עיצוב, פרחים וסרטים, אפילו חבילת עיצוב ממותגות וקשטו מראש את המקום מה שיהפוך אותו לחגיגי ביותר.
  3. התחשבו בכל סוגי האוכלוסייה שמוזמנים- אתם מכירים את האורחים שלכם יותר טוב מכולם. אם יש הרבה ילדים תדאגו להם מראש לשולחן יצירה או פעילות עם מפעיל צמוד, אם יש אנשים מבוגרים תדאגו שיהיו מספיק כיסאות נוחים לישיבה וקרובים לכניסה , ובמידה ויש לכם הרבה קהל צעיר- זולות ישיבה נוחות עם כריות מזרונים וספות חוץ יכולות להיות פתרון מעולה ועדיין מעוצב ומזמין.
  4. בנושא האוכל יש שתי אפשרויות- לבחור מקום עם תפריט מסוים ולעדכן מראש את האורחים- אם המקום כשר, אם מדובר בארוחה בשרית או חלבית. האפשרות השנייה היא לנסות להתחשב כמה שיותר באורחים ולדאוג למגוון רחב- צמחוני וטבעוני, פרווה וחלבי.
  5. דברו עם הצלמ/ת לפני תחילת האירוע והדגישו מה תרצו שיצלמו וגם הכירו להם את בני המשפחה ואת מי שחשוב לצלם כדי שלא תגלו לאחר האירוע שיש לכם בעיקר צילומי מנות ואת סבתא בקושי צילמו.

מישל דיין, מסעדת רנו אמיליה ביסטרו ישראלי משפחתי http://www.renoemilia.co.il/

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן