לאכול טוב אפשר גם בצפון

0
103
קרדיט Canva

מסעדות שף ומסעדות גורמה רבות יש ברחבי הארץ ולא רק במרכז. למרות הנטייה לחשוב שכל הבישול העילי מעדיף קהל מתוחכם שחי במרכז הארץ, אזור יוקרתי שמושך אליו רבים, יש עדיין מקומות שבהם אפשר למצוא את המטבח העילי והייחודי לאזור, יחד עם שפים וקהל מסור שלא מוותר עליהם. מסעדות גורמה בחיפה הן חלק מהסצנה של הבילויים בצפון משום שיש להן קהל אוהד שמעריך כל מה שמושקע בהן ומוגש לשולחן, ואינו נופל ברמתו הבינלאומית המעולה ממה שמוגש גם במרכז ובחו"ל. זה לא אמור להפתיע אף אחד בהתחשב בעובדה שחיפה היא עיר נמל שתמיד התרכזו בה אנשים מעניינים מרחבי העולם וכעת היא קוצרת את הפירות בריבוי מספר מקומות הבילוי המצוינים שיש בה. הקהל שרגיל למטבח מצוין אוהב גם את הגלגול החדש של סטלה בר מסעדה, שהיה פעם פאב מסעדה לאוהבי הבילויים הליליים וכעת התבגר והפך לגרסה המיושבת בדעתה של המטבח הים תיכוני, עם צ'ייסרים בלתי נמנעים.

לא מוותרים על אף קהל

באופן מפתיע, מגלים גם שם שיש קהל אוהד ומסור גם למטבח עילי כשר ולכן זוהי מסעדת שף כשרה בחיפה שמציעה את התפריט הים תיכוני הטוב ביותר באזור. יש עדיין בשרים ודגים ויש כל מה שרוצים למצוא בבר יין מעולה, יחד עם הווייב הנפלא של אנשים שאוהבים לבלות ולשמוח הודות למטבח המצוין. זה רק משדרג את היציאה לבילוי ואת הארוחות שמוגשות במהלך היום ומוסיף עוד אפשרות מגוונת לכל מי שמחפש את הטוב ביותר בתחום זה בצפון. בר טוב יחד עם מנות קטנות ומוקפדות וקהל שנהנה מכל טעימה זה חלום שהתגשם גם לבעלים של הסטלה המפורסמת של חיפה וזה הולך מצוין לא פחות גם כיום.

לבוא עם אורחים בכל גיל

אם המוסד היה בגלגולו הוקדם מקום למבוגרים בלבד שבאו אליו בלילות או בשישי בצהריים, היום אפשר לבוא בשעות היום גם עם המשפחה כדי ליהנות מהבישולים הנהדרים וממנות מצוינות ואנינות טעם. זה בהחלט חידוש מצוין לכל מי שרצה שגם הילדים ייהנו מאוכל טוב ומאווירה נעימה ויתחילו להתרגל למקום החדש שנותן להם כל כך הרבה תמורה במחיר מצוין. במיקום הישן והוותיק ובעיצוב חדש ועדכני יותר, סטלה בר מסעדה עדיין נהנה מהביקוש הרב ומההילה שלו כמקום מעולה לכל מי שמחפש את היחס המקצועי של השף לבשר ולחומרי הגלם הטריים. מהבחינה הזאת, שום דבר לא השתנה אלא נשאר באותה רמה גבוהה.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן