ליהנות מאירוע ברמה גבוהה

0
469

אם בעבר האוכל המוגש באירועים רבי משתתפים היה ידוע לשמצה כמשעמם, דל וקבוע, כיום המצב שונה בתכלית. יותר ויותר מארגני אירועים בוחרים לנטוש את הקייטרינג המסורתי ולפנות אל שף פרטי מומלץ על מנת שינצח על האוכל באירוע, ויהפוך אותו לבלתי נשכח. השף הפרטי ישב יחד אתכם על מנת לתכנן את התפריט ולבחור את קו הטעמים- האם אתם מעוניינים בארוחת דגים, ארוחה בשרית, על האש, סגנון איטלקי או אפילו סגנון אסייתי, האם תפריט קינוחים מגוון יכול לעניין אתכם ובכלל, להבין כמה אורחים מגיעים לאירוע, האם יש מגבלות תזונתיות ואלרגנים שיש לתת עליהם את הדעת ופרטים נוספים שאסור להזניח.

לשדרג כל מסיבה עם ארוחת מפוארת

בשנים האחרונות הסטנדרטים למסיבות ביתיות השתנו, ובמקום להסתפק בכמה חטיפים ועוגת שוקולד ביתית, רבים בוחרים ליהנות מהזמנת ארוחת שף פרטית. ניתן להזמין ארוחה בשרית בסגנון ברביקיו הכוללת על האש במקום המסיבה, כמו גם ארוחת דגים ייחודית אשר תשאיר את כל המוזמנים פעורי פה ומצפים למסיבה או לאירוע הבא. כמו כן, חשוב לציין כי התמחור לארוחת השף תלוי אף הוא במגוון רחב של גורמים כמו כמות המוזמנים, סוג הארוחה, חומרי הגלם הדרושים על מנת לצלוח אותה וכמובן אביזרים נלווים. בעת בחירת השף הפרטי כדאי לבחון האם שמעתם עליו המלצות או ביקורות, האם יש לו הכשרה מקצועית בבישול, האם הוא משלב את ארוחת השף עם פעילות מסוימת אשר תלהיב את קהל המוזמנים ותיצור חוויה בלתי נשכחת ועוד.

סעודה רומנטית לשניים

ישנם ימי ציון אשר מהווים פעמים רבות סיבה למסיבה, בין אם מדובר על ימי הולדת, ימי נישואין או אפילו יום ציון של אירוע משמעותי לתא המשפחתי. בשנים האחרונות, יותר ויותר זוגות נשואים בוחרים לציין ולחגוג את יום הנישואין שלהם באמצעות הזמנת שף פרטי עד הבית ולוותר על נסיעה למסעדה יוקרתית. כך, השף יוכל לבשל ארוחת גורמה לזוג בהתאמה מושלמת לטעמם האישי ובאווירה אינטימית ורומנטית בביתם שלהם. השף יהיה אחראי על הכל- הבאת חומרי הגלם, הבישול, הצילחות ואפילו הכלים שלאחר מכן, וכל מה שנותר יהיה לזוג המאושר לעשות הוא ליהנות מהאוכל ומהחברה אחד של השני. גם אתם מעוניינים בהזמנת ארוחת שף לביתכם בקונספט ייחודי?  פנו אל חברת שף בוטיק בניצוחו של השף ניסן מוכתר, ותתחילו ליהנות מציון יום, אירוע או מסיבה בלתי נשכחת. חייגו כבר היום > 054-6608519

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן