שירותים ניידים לאירועים לכל אירוע בכל מקום בסטנדרטים הגבוהים ביותר

0
1211
שירותים ניידים לאירועים לכל אירוע בכל מקום בסטנדרטים הגבוהים ביותר

כאשר מארגנים אירוע במקום כמו אולם או גן אירועים מסודר, בית או כל מתחם אחר שיש בו כבר תשתיות מובנות – סביר להניח שיהיו במקום גם שירותים מסוימים. מה קורה כאשר האירועים מתרחשים בשטח? בכל חודש מתקיימים אלפי אירועים בישראל בטבע, בין אם בחופי הים, ביערות או בפארקים ומדשאות. אנו מדברים על הופעות, ימי הולדת, חתונות, ימי גיבוש, השקות ועוד אינספור אירועים שונים. בין הדברים שהכי חשוב לדאוג להם באירוע אם אנו רוצים שבאמת יגיעו אליו אורחים הם שירותים. מכיוון שמדובר לרוב באזור אינטימי וסטרילי אליו אנשים נוהגים ללכת, חשוב שהאורחים שלכם ירגישו בנוח ללכת לשירותים גם במהלך האירוע שלכם. שירותים מפוארים לאירועים בבעלותו של ערן וינשטיין ישמחו לספק לכם את השירותים הניידים ברמה הגבוהה ביותר ובהתאם לסוג האירוע שלכם.

מתי נצטרך שירותים ניידים לאירועים?

כל אירוע שמתקיים בטבע, בחוץ או במקום אחר שאין לו תשתיות של שירותים מצריך הזמנה של שירותים ניידים לאירועים. הסיבה לכך היא פשוטה: חלק גדול מהקהל שלכם יצטרך ללכת לשירותים. חלק מסיבה רפואית וחלקם פשוט ירצו לשחרר לחץ ולהרגיש טוב יותר ביתר הזמן באירוע שלכם. אם אין להם את השירותים הנוחים, הנקיים והמסודרים לעשות בהם את צרכיהם הם עשויים לסבול ולחוש אי נעימות רבה במהלך האירוע, לעזוב מוקדם ולזכור את האירוע לרעה. אל תגיעו למצב כזה. דאגו שיהיו לכם שירותים ניידים בסטנדרט הגבוה ביותר באירוע שלכם.

מהם קרונות שירותים?

קרונות שירותים יהיו מבנה מיוחד מבנייה קלה, ממכולה או מחומר גלם אחר שהוכנו מראש בצורה של קרון. כל קרון יכלול בין 2 ל6 תאים בהתאם לצרכים שלכם ולגודל האירוע שלכם, גודל המקום בו יכולים לשהות הקרונות ועוד. השירותים בקרונות אסתטיים, נקיים, נוחים מאוד לשימוש, מרווחים ונותנים מענה נהדר לקהל האורחים שלכם בשטח החושש מהימצאות של שירותים כימיים פשוטים עם ריחות לא נעימים שיהוו את הפתרון היחיד באירוע. תוכלו להרגיע אותם שיש שירותים מסודרים, מרווחים, אסתטיים ונעימים לשימוש.

שירותים ניידים לשטח – פתרון נהדר לאירועים בטבע:

עבור כל אירוע שאתם מארגנים בשטח כדאי לוודא שיש לאורחים שלכם היכן לעשות את צרכיהם במהלך האירוע. שירותים ניידים לשטח יהיו שירותים נוחים ומרווחים הכוללים תאי שימוש (עד 6 תאים לקרון), כיור לשטיפת ידיים, מראה, סבון, שידה לאחסון נייר ועוד. אנו בשירותים מפוארים לאירועים נשמח לספק לכם את השירותים בכמות, בגודל וברמת האיכות והניקיון הגבוהים ביותר לאירועים בכל רחבי הארץ. צרו עמנו קשר באתר http://sherutimtonature.co.il או בטלפון 052-5863838 ונשמח לעמוד לרשותכם!

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן