תערוכה חדשה בגלריית יוניטי ארט ביפו: "קרח חם" – תכשיטים של המעצבת יוג'ניה אסתר דמין בשילוב תערוכת ציורים של אירינה קוגן

0
1310
קרדיט צילום: מריה פרייגר

עמותת יוניטי ארט, המאגדת מעלה מ  250 אומנים  מכל רחבי הארץ וממוקמת בלב יפו, פותחת תערוכה   חדשה תחת השם:  "קרח חם" – המשלבת שתי אומניות:  מעצבת התכשיטים יוג'ניה אסתר דמין, אומנית מוערכת שבעבר לקחה חלק בפסטיבלים ותערוכות ברחבי העולם ואת הציירת אירינה קוגן.

יוג'יניה יוצרת בטכניקות מיוחדות לייצור תכשיטים, בניהן, טכניקת תחרה פריבוליטה, טכניקת עבודה עם כסף בשם שרשרת רשת ועוד. בתכשיטים שלה היא משלבת מגוון אבני חן עם משמעות, יוצרת שיתופי פעולה עם אמנים היוצרים תכשיטים מזכוכית, קרמיקה ועוד.

לצד התכשיטים תוצג תערוכת    ציורים של האמנית  אירינה קוגן, המדגישה את האווירה המיסטית של תכשיטיה של יוג'ניה אסתר דמין.

התערוכה תיפתח לקהל הרחב, ללא תשלום החל מה 8.12.20 ותוצג עד ה-30.12.20,   ותחשוף שלל עבודות חדשות של המעצבות.

המעצבת יוג'ניה אסתר דמין מסברה על בחירת השם לתערוכה: " השנה החלטתי ליצור תערוכה בשם "קרח חם". מאוד עניין אותי להראות כיצד ניתן לחבר שני איתני טבע מנוגדים. כמה חם יכול להיות קר, איך קרח יכול להישרף, כמה אדום יכול לאפיין כחול קר." הוא מוסיפה: " נולדתי בריגה,  עיר מסוגננת ואלגנטית, אולי משם הייחודיות של התכשיטים שלי. סבתי חשפה אותי לעבודות יד מגיל קטן. המשכתי ללמוד לייצר עבודות יד בטכניקות שונות בתיכון. כדי ליצור אני לא צריכה אפילו שולחן או תאורה, רק ידיים פנויות ומקום לשבת. רוב האמנות שלי נוצר בנסיעות באוטובוסים ובבית אחרי שמשכיבה את הילדים."

גלריית האמנות הקהילתית אמנות אחדות מציגה כל העת אנשים יצירתיים מוכשרים בישראל. UNITY ART היא עמותה ללא כוונת רווח עם יותר מ 200 אמנים בכיוונים שונים. משימת העמותה היא לאפשר לאנשים יצירתיים לממש את המוצרים שלהם – אומרת המארגנת וראש העמותה מריה פרייגר.

הגלריה תתהיה פתוחה לקהל הרחב בין התאריכים 8.12.20-30.12.20.

שעות הפעילות:

שלישי-חמישי בין השעות 15:00 עד 20:00

שישי-שבת בין השעות 11:00-20:00

ראשון-שני סגור.

הגלריה ממקמת ברחוב  דוד רזיאל 6, יפו – טלפון לתיאום סיור – 054-3544218

כמו כן התערוכה ווירטואלית: בפייסבוק

קרדיט צילום: מריה פרייגר

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן