אטרקציה ייחודית ומרתקת לכל אירוע – מופע אמן חושים

0
1022
קרדיט: elialtar.co.il

לאירועים משפחתיים, מפגשים עסקיים או לכל מטרה אחרת, אנו מחפשים אטרקציות שיהיו שונות ומקוריות. הקוסמים המסורתיים שכיכבו בעבר במסיבות יום ההולדת, הפכו לנחלת העבר ותחומי העניין השתנו. כדי לשלב מופע מלהיב ומרתק באירוע הבא שלך, לילדים ומבוגרים כאחד, ניתן לשכור את שירותיו של אמן חושים מקצועי. עם מגוון תרגילים פסיכולוגיים מחוכמים, לוקח אותך אמן החושים למסע פנטסטי המאתגר את גבולות המציאות. אלי אלתר, מציע מגוון שירותים לכל האירועים ולכל שכבות הגיל. בעזרת שלל יכולות קריאת שפת גוף ומניפולציות השפעה ודמיון מודרך, הוא מכניס רגעים של קסם שגורמים גם לסקפטיים שבינינו להיוותר המומים. עם המון כריזמה ולא מעט המון, מצפה לך ולאורחים שלך מופע מהנה, מבדר ובלתי נשכח.

השנה האחרונה הביאה עמה אתגרים רבים. בהתאם, רבים מחפשים אחר הזדמנויות ייחודיות לשמח את עצמנו ואת יקירינו. באמצעות הפקת אירוע, הכולל אמן חושים – חיוך גדול יעלה על פנינו. במהלך מופע אמן חושים לאירועים, מציג האמן בפני הקהל יכולות מדהימות בקריאת מחשבות. מניחוש שמות ומספרים ועד שליפת הסמל או המילה הנכונים מתוך אלפי אפשרויות, מופעי החושים מציתים את הסקרנות ואת הכמיהה של כולנו למעט קסם ופליאה.

מופע יוצא דופן לכל סוגי האירועים

כדי ליהנות מהמופע הייחודי, לא חייבים לחכות לאירוע הגדול הבא. ניתן לשלב את המופע במפגשים קטנים ואינטימיים כמו ימי הולדת או מסיבות רווקים. היכולת של אלי אלתר להתאים את המופע שלו למגוון רחב של קהלים וקבוצות גיל, הופכים אותו לאפשרות נהדרת בתור קוסם למבוגרים המגייס את הקהל לשתף פעולה ולצחוק בפליאה בכל פעם שהבלתי יאומן קרה שוב.

ניתן לבחור בין מופע פרונטלי מול קהל ובין שירות מתמשך לאורך כל האירוע, בו יסתובב אמן חושים בין המשתתפים באירוע ויפגין בפניהם את יכולותיו. זוהי דרך נהדרת ליצור עניין במשך האירוע ולשלהב את האורחים שלך. כך או כך, מופע ייחודי זה, המותאם לרוח התקופה  ומועבר דרך הזום, ייצור אווירה שמחה ונעימה.

ניסיון רב שנים באירועים עסקיים

בין אם החלטת לפנק את העובדים במופע כיפי, או אם חיפשת אטרקציה לאירועי המכירות שלך, אין הרבה דברים שמושכים תשומת לב ומניעים לפעולה יותר ממופע מבדר ומפתיע ששובר את הקרח. תחושת הפליאה וההפתעה הרבה, מעורר את התחושה כי המציאות גמישה ומורכבת משאנו מסוגלים להבין וכי החיים מלאים באפשרויות. במובן הזה, מופע של אמן טלפתיה מהווה התחלה נהדרת לתהליכי מכירה יעילים ומאפשרים למשתתפים באירוע להיות פתוחים, קשובים ומוכנים יותר לרכישה. לאורך השנים, ליווה אלי אלתר אירועים רבים של עסקים מובילים בתעשייה כמו IBM ו-HP ומספק חוויות מרגשות ויוצאות דופן עבור חברות גדולות ומשפחות קטנות כאחד. כיום, ובהתאמה לתקופה הנוכחית, אלי אלתר עושה מופע על חושי וירטואלי דרך הזום. מדובר בחוויה אינטראקטיבית שתדהים את כולם.  לפרטים נוספים אודות המופע ולהזמנות, ניתן להתקשר כעת למספר 050-6399914.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן