אין חגיגה בלי בלונים

0
1286
אין חגיגה בלי בלונים

בדרך כלל אומרים שאין אין אין חגיגה בלי בלי בלי עוגה. אנו אוהבים לומר שאין אין אין חגיגה בלי בלי בלי בלונים. לא בכל אירוע אנו רואים עוגה אולם בכל אירוע משמח סביר להניח שנראה בלונים מקשטים את המקום בצבעים שונים. זה יכול להיות בלונים לאירוע חברה, יריד או פסטיבל ואירועים בטבע ויכול להיות גם אירועים בבית, באולם או גן אירועים או אפילו בווילה שכורה כדי לחגוג יום הולדת, מסיבת רווקים/רווקות, חתונות, בר/בת מצווה ועוד. אנו בחברת אסף הבלונים מתמחים בסידורי בלונים לאירועים בהתאמה אישית לכל לקוח.

החשיבות של בלונים לאירועים:

  • הם מוסיפים, צבע חינניות ועניין לכל אירוע.
  • הם מוסיפים לקישוטים ולתפאורה במקום.
  • הם מגיעים בכל צבע שקיים וניתן להתאים אותם הן מבחינת מיתוג (לדוגמה באירועי חברה או פתיחת חנות) והן מבחינת הצבעים המועדפים על חתני השמחה או הקונספט העיצובי באירוע שלכם.
  • הם תמיד מוסיפים לנו עניין ושמחה ואף מחזירים אותנו בתחושות לילדות. כולנו ילדים מבפנים.
  • הם מתאימים לכל קהל יעד ולכל סוג אירוע. גם מבוגרים יכולים ליהנות ולהתפעל מעיצובי בלונים מיוחדים.
  • ניתן להתאים עיצובי בלונים לאירועים שונים לפי סגנונות מועדפים. לדוגמה: עיצוב דמויות, אותיות, מספרים, פרחים, לבבות ועוד.

סידורי בלונים ליום הולדת:

יום הולדת הוא אירוע של פעם בשנה. בדרך כלל נארגן אותו עבור יקירנו באהבה רבה ומסירות ולכן נרצה גם לדאוג לתפאורה מדהימה במקום. כחלק מהתפאורה המלהיבה והצבעונית במקום אפשר להזמין סידורי בלונים ליום הולדת בין אם אתם חוגגים את האירוע בבית, בווילה, בצימר, באולם אירועים או אפילו בטבע. העיצובים נעשים בהתאמה אישית לכל סוג אירוע ולכל לקוח בהתאם לתקציב, צבעים מועדפים, צורות מועדפות, המקום בו נחגג האירוע ועוד. ניתן לעשות קשת מבלונים, לקשור בלונים בעיצובים שונים על הריהוט במקום, ניתן להפריח בלונים אל האוויר, לקשט את החדר עם בלוני הליום שעפים לתקרה, להכין עמודי בלונים מעוצבים, דמויות מעוצבות מבלונים, כיתוב אותיות ענקיות מסידורי בלונים ועוד.

אטרקציות בלונים לחתונה:

אחד הדברים המיוחדים בבלונים הוא שמדובר בחומר גלם שניתן לעשות אתו המון דברים. לצורך העניין יש אטרקציות בלונים לחתונה ולאירועים שונים שניתן להוסיף לאירוע שלכם. הפעלות שונות הכוללות בלונים או לדוגמה בלונים מתפוצצים ברחבת הריקודים בריקוד הסלואו של הזוג המתחתן. מלבד סידורי הבלונים הרגילים בחתונה תוספת של אטרקציות מיוחדות מבלונים בהחלט יכולים להוסיף לאטרקטיביות של האירוע. לרעיונות נוספים והצעת מחיר צרו עמנו קשר באתר http://www.aballoons.co.il או בטלפון 050-5449096 ונשמח לעמוד לרשותכם.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן