אירועים בירושלים – בר מצווה בכותל

0
1107
אירועים בירושלים - בר מצווה בכותל
קרדיט: כינור דוד

חוגגים בר מצווה לבן או בת מצווה לבת מחפשים מקום לחגוג בו אחרי התפילה בכותל? בהגיע הבן או הבת לגיל מצוות – טבעי שמחפשים מקום לציין ולחגוג את הגעתם למצוות. מאחר שרבים (גם מי שאינם דתיים) נוהגים לפקוד את הכותל ביום  משמעותי, חגיגי ומרגש זה בחייהם- מוצעת לכם כאן הפקת בר מצווה שתענה על כל הצרכים, הדרישות והציפיות.

ההמלצה של כינור דוד

אנחנו מציעים לכם הפקה חגיגית ומרגשת של אירוע שלא יישכח. ביום חשוב בחיי הבן או הבת, שהוא גם יום משמעותי בחייה של המשפחה כולה, אנחנו מאפשרים לכם לחגוג את יום ההולדת הזה באופן שיזכך את הרוח והנשמה, וישלב עלייה לכותל ותפילה בו עם מסיבה וארוחה במסעדת בין הקשתות הסמוכה לכותל ומהווה מקום טבעי לחוגגים.

אנחנו מעמידים לרשותכם ולשירותכם את הידע, המקצועיות, הניסיון על מנת להעשיר ולהעצים את האירוע, המתחיל בכותל, שם תיערך חגיגה של מוזיקה, שירה וריקודים לקול תשואות ההתפעלות של האורחים המוזמנים לאירוע, אשר המשכו ושיאו יהיה בארוחה החגיגית במסעדה שערוכה להכיל עד 250 איש.

נשמח לשבת אתכם ולתכנן את חבילת האירוע המתאימה לכם. תכנון יסודי עד הפרט האחרון יאפשר לכם להתכונן לאירוע בראש שקט ובלי דאגות. תוכלו להתפנות לקבל את פני האורחים שלכם ללא דאגה.

במסעדה על יד הכותל יוכלו האורחים שלכם ליהנות מארוחה עשירה, אשר את תכנון התפריט שלה מומלץ להתחיל מבעוד מועד. צוות העובדים המסור בכלל והמלצרים המאומנים והמיומנים בפרט יעמדו לשירותכם בכל מהלך האירוע ויעניקו לכל אחד מהאורחים יחס אישי חם ולבבי.

 

חבילת בר מצווה אטרקטיבית ומתאימה לתקציבכם

וכחות על יד הכותל מעצימה את אירוע הבר מצווה ומוסיפה לו משמעות עמוקה. היא מדגישה ומחזקת את החיבור של בר או בת המצווה אל ההיסטוריה היהודית ומסורתה, אש הכותל ניצב מאז ומעולם במרכזן. אנחנו, ב"כינור דוד", מציעים לכם בחירה בין 2 חבילות (חבילה שמתחילים את האירוע ממש מהכותל, וחבילה השניה תחילת הבר מצווה מלטרון) ואטרקציות שונות כגון הפרחת בלונים בובת אדמו"ר ענקית ועוד. נשמח להמליץ ולסייע לכם לבחור בחבילה המתאימה לכם ביותר.

אירועים בירושלים - בר מצווה בכותל

בנוסף, השירותים שלנו כוללים גם, לבחירתכם, שירותי צילום (סטילס ווידאו), להקת מתופפים, כלייזמרים, נגני שופרות היוצרים יחדיו חגיגה מוזיקאלית שיוצרת פס קול ייחודי לאירוע. על מנת ליהנות מכל היופי שיש לירושלים להציע לבאים בשעריה, אנחנו מציעים, בין השאר, גם טיולים וסיורים מודרכים בעיר.

על מנת להבטיח כי טקס בר/בת המצווה ייזכרו כאירוע בלתי נשכח- יש חשיבות מכרעת לתכנונו המוקפד מבעוד מועד. נשמח להיפגש אתכם ולהציע לכם מתכונת מתאימה לתקציבכם כמו גם לצרכים, לרצונות ולציפיות שלכם מיום מרגש זה בחיי הבן או הבת. מזל טוב!

 

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן