ארגון אירועים מיוחדים בטבע

0
1875
ארגון אירועים מיוחדים בטבע

מרבית האירועים שאתם מכירים יהיו ככל הנראה אירועים במקום סגור כמו אולם אירועים, בית או מתחם אחר. אירועים בים או בטבע בכלל יכולים להיות הרבה יותר מיוחדים, עם נוף מרהיב יותר, באוויר הפתוח ולשביעות רצונם של כל האורחים. מבחינה לוגיסטית זה מעט קשה יותר כיוון שמארגני האירוע צריכים לדאוג לחשמל, שירותים, מים, ציוד וריהוט משהו שבאולם אירועים הכול כבר מוכן מראש. למרות זאת, אירועים בטבע יהיו אירועים מיוחדים יותר, שזוכרים אותם לאורך שנים רבות ומחברים אותנו לדברים החשובים באמת בחיים. אם אתם מחפשים אירוע מיוחד, בסגנון מעט אחר מאשר נורות ומסכי לד בכל מקום אתם מוזמנים לפנות אלינו בחברת ERON ונשמח להפיק עבורכם אירוע נהדר בטבע מבלי שתצטרכו לדאוג לשום דבר מלבד התכנון הרעיוני המקדים ביחד אתנו.

הפקת חתונה בטבע:

תארו לכם איך נראית חתונה בטבע. שולחנות וכיסאות לבנים על החוף, עמדות ישיבה מוצלות, דיג'יי מקפיץ את האורחים באזור החוף. כל האורחים יחפים ונהנים מלבוש קליל ושמש נעימה כאשר גלי הים מלטפים את החוף בקצף לבן. אווירה מיוחדת של חתונה ייחודית של זוג קליל ונעים שרוצה שהאורחים שלו באמת ייהנו מהחתונה. ניתן לשלב מגוון רחב של אטרקציות, תפאורה ועוד.

אירועים בים:

בדרך כלל אנשים מעדיפים את האירועים שלהם באולם או גן אירועים ולא בים או בטבע. הסיבה לכך לרוב תמונה בהעדפותיהם של מארגני האירוע העושים שימוש בחשמל, מים ויתר התשתיות של המקום מה שיותר קשה לארגון בטבע). אירועים בים נחשבים לאירועים מיוחדים יותר הן מבחינת האווירה, אופיים של חתני השמחה והאורחים, האטרקציות, התפאורה, התשתיות ויתר הדברים. ניתן לארגן אירועים כאלה בעזרת חברת הפקת אירועים מקצועית ומנוסה שכבר הפיקה כמה וכמה אירועים בים וכבר יש לה את כל הכלים, הידע והניסיון הנדרש להרים את הפקת החלונות שלכם בים. כמו כן יש צורך לאישורים מסוימים מהמשטרה ולעתים ממשרד הבריאות וגופים נוספים כדי לקיים אירוע גדול בטבע ולכן חשוב שלחברת ההפקות יהיו אנשי מקצוע המבינים את התהליך וידאגו גם לאישורים הללו.

איך מרימים הפקת בר מצווה בטבע?

מבין סוגי האירועים השונים שמתקיימים בטבע ניתן למנות בעיקר ימי גיבוש של חברות, חתונות ואירועי בר מצווה. הפקת בר מצווה בטבע יכול להיות אירוע מאוד מיוחד. הוא זול יותר להפקה בדרך כלל כיוון שחוסכים את שכירות האולם, ניתן לארגן בשטח גם כן מקרן להקרנת קליפ בר המצווה ויש הרבה יותר אופציות מבחינת אטרקציות שיכולות להפעיל את הילדים ולגרום להם להוציא אנרגיות וליהנות. 

אנו בחברת ERON מפיקים אירועים מנצחים ובעלי ניסיון רב שנים בתחום הפקת האירועים, לרבות אירועים בכל סדר גודל המתקיימים בטבע. צרו עמנו קשר באתר https://www.eron.co.il או בטלפון 077-5534501 ונשמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן