חוויה של פעם בחיים לכוכבת הבת מצווה

0
815
מקור: clip-nolad.co.il

לא בכל יום הילדה שלך מגיעה לגיל בת מצווה. זוהי נקודת מפנה ייחודית ומרגשת וסביר להניח שההתלהבות בבית בשיאה. אנחנו רוצים לתת לה את היום המופלא ביותר ולהציב אותה במרכז ההתרחשות. זוהי הזדמנות נהדרת לאפשר לכישרונות שלה לבוא לידי ביטוי ועל הדרך ליצור מזכרת עבור כל המשפחה והחברים.  עם מעט סיוע מקצועי, נוכל להזמין עבורה הפקת קליפ ייחודי לכבוד הבת מצווה שהיא הכוכבת הראשית בו. אנו, באולפן הקלטות קליפ נולד, עושים כל שביכולתנו כדי לדאוג שלילדה שלכם יהיה יום בלתי נשכח, מלא בהרפתקאות ובהתנסות ייחודית באולפן הקלטות.

מדובר באחד הטרנדים החמים כיום במסיבות בת מצווה. בשלב כלשהו במסיבה, מונמכת המוסיקה והאורחים מוזמנים לבוא לצפות בקליפ שהופק במיוחד עבור האירוע. במרכז קליפ בת מצווה נמצאת נערת השעה. הקליפ יכול להיות סביב שיר או קטע אמנותי או הומוריסטי קצר שיבדר, ישמח ויביא לידי ביטוי את עולם התוכן ותחומי העניין שלה.

אין גבול לאפשרויות

לא כולן מתחברות לרעיון של הקלטת שיר באולפן, אך  זוהי ממש לא האפשרות היחידה. צילומי הקליפ יכולים לעסוק בתחומים רבים אחרים כמו צילום מערכון, קטע ריקוד או כל מפגן אמנותי ויצירתי אחר. בנוסף, נוכל תמיד לעשות עבורה קליפ בהפתעה בו משתתפים כל החברים הקרובים או בני המשפחה ולהעניק לה מזכרת מיוחדת לכל החיים. לא משנה במה נבחר, עומד לצידך צוות כותבים, מלחינים ואנשי הפקה שידאגו שהתהליך כולו יבוצע ברמה המקצועית ביותר. אז במקום עוד נאום גנרי, זה הזמן להשקיע בתוכנית אמנותית שתלהיב את כל האורחים, תצחיק, תרגש ובעיקר תגיד – היום הזה הוא כולו שלך.

הפקה עם צוות מקצועי ומנוסה

אנו עובדים שנים רבות בתחום והפקנו מאות קליפים למגוון רחב של אירועים. בעזרת הליווי המקצועי שלנו, לא נדרש כל ניסיון קודם בתחום המוסיקה או ההפקות כדי להפוך לכוכבי הערב. נשמח ללוות אותך לאורך כל התהליך ולספק לך ולמשפחה או לבת המצווה יום של ריגושים. נשמח לענות על כל שאלה שעשויה לעלות לך אודות תהליך ההפקה ועל האפשרויות העומדות לרשותך. לפרטים נוספים ולהזמנות, כל שעליך לעשות הוא לפנות אלינו בטלפון ואנו נספק לך את כל המידע הנדרש 03-744-7571

 

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן