עוגת גיוס ושחרור

0
696
קרדיט pixabay.com

יש רגעים משמעותיים בחיים של הילדים שלנו, נקודות ציון חשובות יותר מאחרות, דוגמא לרגע כזה הינו תהליך הגיוס והשחרור מהצבא של הילדים שלנו. יש לנו הצעה מעניינת כיצד להנציח את הרגע החשוב הזה של הילדים שלכם.

לאורך כל תהליך הגיוס של הבן או הבת שלנו גם אנחנו ההורים מתגייסים או משתחררים איתם מהצבא. אנחנו מרגישים וחווים את החוויה הזו בליווי הרבה מאוד רגשות. שמחה על כל שהילדים שלנו מתקדמים לעבר העתיד שלהם, וגם חרדה מפני הבלתי נודע. האם הם יסתדרו, ואיך יהיה להם, ועוד חששות שונים. אחת הדרכים שיכולה לסייע לנו להתמודד עם הרגשות השונים שלנו ועם ההתרגשות הרבה, היא לעצור לרגע את שטף האירועים, ולחגוג אותם. כאשר אנחנו מארגנים אירוע כמו מסיבת שחרור או מסיבת גיוס צנועה ומשפחתית, אנחנו יכולים להנציח את הרגע באמצעות עוגת גיוס ושחרור לרגל חגיגות סיום פרק חשוב בחיים האישיים של הילדים שלנו.

עוגת גיוס ושחרור היא עוגה מותאמת אישית, שניתן להזמין ממעצבת עוגות ובהתאמה אישית. העוגה יכולה להיות בכל טעם שאנחנו אוהבים, עם שכבות מפתיעות או עשויה ממוס שוקולד לבן. כמובן שהצבע השולט הוא ירוק חאקי לחיילות השדה ותכלת לחיל האויר אתם בוחרים. בוחרים תוספות של שכבות מפנקות, קישוטים ועוד אלמנטים שמתאימים לאירוע. אפשר ציפוי בצק סוכר למי שאוהב את הז'אנר, או עוגת זילוף מקורית, הכל הולך. לגבי האלמנטים, ניתן לזרום עם דמות חייל או חיילת, מדים, טנק או אלמנטים אחרים שתואמים את החייל הרלוונטי.

כשחוגגים שחרור, בדומה לגיוס, יש לבחור את סוג העוגה, אבל העוגות יהיו יותר בסגנון של "מזל טוב" או "שחרור קל" והצבעים יותר קלילים ותואמים לאופי של החוגג.

בעוגות גיוס ושחרור מהשירות הצבאי, נרצה גם להוסיף הקדשה, ומכיוון שהשירות הצבאי הוא אחד התקופות הכי משמעותיות בחיים של כל צעיר או צעירה בישראל. כאשר אנחנו מארגנים מסיבת שחרור מהצבא אנחנו יכולים לשדרג את העוגה בכיתוב מעניין, מרגש ומצחיק. אם הכיתוב ארוך מדי, את המשך הכיתוב ניתן להדפיס על דף סוכר ולהניח על העוגה או להגיש אותו בנפרד על דף נייר.

אפשרות נוספת לעוגת גיוס או שחרור, היא עוגת מספרים עם גיל החוגג. העוגה עשויה מבצק פריך עם שכבות קרם עשיר ומעל שלל פינוקים, יש שיעדיפו שוקולדים ואחרים פירות, וגם כאלו שירצו סיפרה אחת פירות והשנייה שוקולדים. זו אפשרות שמאוד רווחת, בעיקר כי עוגת מספרים בדרך כלל יותר זולה מעוגה מעוצבת.

הדרך הכי קלה לבחור עוגה מעוצבת היא באתר שמארח עשרות מעצבות מכל הארץ, ומציג מגוון של אלפי עוגות לפי נושאים, אזורים ומחירים גמישים לבחירתכם. אתר השפים הוא דוגמא מעולה. האתר מאפשר הזמנה מקוונת, יצירת קשר ישירות עם המעצבת שבחרתם, כלים מתקדמים למציאת המוצר שחיפשתם ושקיפות של מחירים.

בסופו של דבר, עוגת גיוס ושחרור יכולה להיות תוספת טעימה מאוד ויוקרתית מאוד למסיבת שחרור או למסיבת הגיוס של הבן או הבת שלנו. גם גיוס וגם שחרור מהצבא הם אירועים חשובים מאוד ומשמעותיים בחיים של כל פרט ושל כל משפחה. כאשר הבן או הבת שלנו מתגייסים או משתחררים מהצבא הם מתחילים פרק אחד בחיים שלהם ומסיימים פרק אחר בהם. השירות הצבאי הוא שלב שמעצב את החיים של צעירים רבים ואת האופי שלהם ואם אנחנו רוצים לציין את תחילת הפרק הזה בחיים שלהם ואת הסיום שלהם באופן משמח אנחנו יכולים להביא להם מתנות ולארגן להם מסיבה שתהיה בה גם עוגה ייחודית בהזמנה אישית.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן