אירוע צבעוני עושים עם מתנפחים לאירועים

0
1158
אירוע צבעוני עושים עם מתנפחים לאירועים
מקור freepik

מארגנים יום הולדת מטריף לילד/ה שלכם? מזמינים את כל החברים לכיתה? אולי בכלל מדובר ביריד מיוחד? או אפילו יום הסטודנט שאתם חוגגים במוסד האקדמי שלכם? באירוע כאלה ועוד סוגים רבים של אירועים אחרים אחד הדברים החשובים ביותר לדאוג להם יהיו האטרקציות. במיוחד כאשר מדובר בדור הצעיר, ששיחות והכרת אנשים מרקע שונה פחות מעניינים אותם, הם רוצים יותר לפרוק אנרגיות, ליהנות ושתהיה להם אטרקציה מלהיבה שתעניין אותם ואולי אפילו תאתגר אותם. באירועים כאלה הוספה של מתקני מתנפחים או שולחנות משחק יכולה להיות תוספת משמעותית שתהיה ההבדל בין אירוע מיוחד לאירוע משעמם. זו בדיוק הסיבה שאנו ב"אבי מתנפחים" שמים דגש על צבעוניות ועניין באטרקציות שאנו מספקים לאירועים.

מגוון מתנפחים להשכרה לימי הולדת ואירועים:

מה הזיכרון הכי טוב שלכם ממתנפחים? סביר להניח שגם אתם כילדים נהניתם ממתקני מתנפחים כאלה ואחרים, בין אם בימי הולדת של אחרים או אולי בירידים, פסטיבלים ואירועים מיוחדים שלקחו אתכם אליהם. כיום יש מתנפחים להשכרה במגוון שלא נגמר: צבעים, גדלים וסגנונות שונים. החל ממתנפחים לילדים קטנים מאוד, דרך מתנפחים מאתגרים ומלהיבים לבני נוער ואפילו מתנפחים למבוגרים אם תרצו המשלבים ספורט אתגרי ואטרקציות שונות. ישנם מתנפחים בצורת מגלשות, זירות, ארמון, חיות ואפילו מתנפחים הכוללים קיר טיפוס ושילוב עם מים. 

איך לבחור את המתנפחים לילדים?

השאלה הנשאלת היא: אם יש מגוון כל כך גדול של מתנפחים לילדים ובני נוער – איך נבחר את המתנפחים המתאימים לאירוע שלנו. ובכן יש כמה פרמטרים שנרצה להתחשב בהם. ראשית – הגיל. גיל הילדים הוא משמעותי מאוד כיוון שיש מתקנים חלשים וקטנים יותר המתאימים לילדים קטנים יותר. ילדים בני 8-10 יכולים להיחשב כבר גדולים למתקנים של גילאי 3-5 גם מבחינת האטרקציה וההתלהבות, גם מבחינת הצפיפות גם מבחינת הבטיחות בשימוש במתקן. פרמטר נוסף שנרצה להתחשב בו יהיה העיצוב והצבעים. אם יש קונספט מיוחד לאירוע בצבעים מסוימים או רוצים מתנפחים בצורה של טירות ונסיכות או רק בצורה של חיות וכו'. דבר נוסף שנרצה להתחשב בו יהיה בסוג המתנפח: כפי שאמרנו יש מתנפחים רגילים ויש מתנפחים הכוללים פעילות אתגרית, פעילות ספורטיבית או אפילו חיבור למגלשות מים.

שולחנות משחק לאירועים – מתי כדאי להוסיף?

אטרקציה נוספת שכדאי לחשוב להוסיף לאירוע שלכם היא שולחנות משחק לאירועים. אצלנו בחברת אבי מתנפחים תוכלו לבחור מבין מגוון שולחנות משחק מלהיבים: כדורגל, כדורסל, טניס שולחן, סנוקר, הוקי ועוד. צרו קשר באתר http://avitrampolina.co.il או בטלפון 050-2050238 ונשמח לתת לכם שירות!

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן