מארגנים אירוע? אל תשכחו לכלול אטרקציות מלהיבות לאורחים שלכם

0
1044
מארגנים אירוע? אל תשכחו לכלול אטרקציות מלהיבות לאורחים שלכם
מקור pixabay

ארגון אירוע כרוך בלא מעט כאב ראש. אחד הדברים שהכי חשוב לדאוג להם בכל אירוע הוא האטרקציות באירוע. אוכל, מוסיקה ומקום הם MUST אולם ללא אטרקציות באירוע שלכם איך האורחים ייהנו? מה הם יספרו לחבריהם אחרי האירוע? מה הם יזכרו מהאירוע שלכם? ובכן תחום האטרקציות לאירועים כל כך התפתח בשנים האחרונות עד כדי כך שלכל סוג אירוע יש בין עשרות למאות אופציות של אטרקציות מלהיבות שניתן לבחון מהן. בכתבה זו נסקור רק חלק מהאופציות האפשריות שחברת RENTLINE מציעה לכם.

אטרקציות מלהיבות לאירועים שכדאי לכלול באירוע שלכם:

  • אטרקציות לאירועים גדולים כמו חתונה: תותחי אולטרה, מופע לייזרים, בלוני אורז זוהרים, קונפטי זוהר ברחבת הריקודים, מאפרות מקצועיות מסתובבות ומאפרות את האורחים במסיבת פול מון, אותיות מוארות באולטרה סגור, בובות ענק לרחבת הריקודים, אבזור וקישוט זוהרים למסיבת ריקודים, צילומי מגנטים, שולחנות קינוחים מיוחדים ועוד.
  • אטרקציות לבר/בת מצווה – עמדות מולטימדיה, שולחנות משחק, דוכני אוכל מיוחדים, מתחמי מציאות מדומה, מתנפחים, מסיבת פולמון, אותיות זוהרות, מזכרות מיוחדות, עמדת צמות לבת מצווה ועוד.
  • אטרקציות למסיבת רווקים/רווקות – בר אלכוהול, עמדות מסאז', צילומי מגנטים, הדפסות על בלוק עץ, קיר הוליווד לצילומים, שולחנות משחק ועוד.
  • אטרקציות ליום הולדת – שולחנות משחק, מערכת בידורית וקריוקי, מתחם מציאות מדומה, מסלול מכוניות על שלט, סט ג'ימבורי ובריכת כדורים, מתנפחים, כסאות יצירה, מפעיל מקצועי לאירוע ועוד.

מתנפחים להשכרה – מתי כדאי?

מתנפחים להשכרה יהיו אחת האטרקציות המלהיבות שתוכלו להוסיף לאירוע שלכם. גם מבוגרים אוהבים מתנפחים אולם אלה יתאימו בעיקר בימי כיף, ימי גיבוש, פסטיבלים וימי הולדת לילדים/בני נוער, בר/בת מצווה וכד'. קהל היעד של הילדים יוכל להעביר זמן רב בבילוי עם המתנפחים מבלי להשתעמם. לקפץ עם החברים, להכיר חברים חדשים ולפרוץ אנרגיה. יש מגוון רחב של מתנפחים, החל ממתנפחים לגיל קטן מאוד ועד למתנפחים לבני נוער. ישנם מתנפחים בצורת ארמון עם מגלשות, מתנפחים בצורת זירת אגרוף ועד מתנפחים הכוללים מסלול אתגרים או מגלשות מים.

השכרת ציוד לאירועים:

במגוון רחב של אירועים, במיוחד אלה שאתם מארגנים בעצמכם ולא בתוך אולם או גן אירועים מסודר, תצטרכו לדאוג גם לציוד רב באירוע שלכם. בין היתר תצטרכו לדאוג למתחמי ישיבה, מתחמי הצללה, מיזוג ואוורור, תאורה, הגברה, חימום אם מדובר בערב קריר, פתרונות אירוח ולעתים גם כלים להגשה ואכילה. אנו בחברת רנטליין נוכל לספק לכם את כל אלה ויותר עם שירותי השכרת ציוד לאירועים שלנו. צרו עמנו קשר באתר https://www.rentline.co.il או בטלפון 077-7298878 ונשמח לעמוד לשירותכם. 

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן