מסיבה אדירה עם חברת אדיר הפקות אירועים

0
1021
מסיבה אדירה עם חברת אדיר הפקות אירועים

הפקת אירוע היא כאב ראש לא קטן. חברת אדיר הפקות אירועים תספק לכם את כל מה שאתם צריכים כדי להרים את האירוע שלכם ולהפוך אותו לבלתי נשכח. החל מתוספות שונות לתפאורה במקום ועד אטרקציות מלהיבות שירימו את הקהל שלכם על הרגליים, ירתקו אותם ויגרמו להם לזכור את האירוע שלכם לטובה עוד שנים ארוכות קדימה. הנה כמה מהשירותים המומלצים ביותר של חברת אדיר.

עיצוב בלונים לאירועים:

בלונים מלווים אותנו כל החיים, החל מהשלבים שבהם היינו ילדים ונהנינו לשחק אתם, דרך בלונים בבית הספר, בימי הולדת, בבר מצווה ובמקומות רבים אחרים בהם נכחנו. בלונים תמיד סימלו עברונו תוספת משמחת לתפאורה ולמקום. הם צבעוניים, מעניינים, מגיעים בגדלים שונים ויכולים להוסיף אטרקטיביות גם לתפאורה במקום, גם כמשחק לילדים בימי הולדת, בר/בת מצווה וגם להפעלות שונות. עיצוב בלונים לאירועים הוא שירות נוסף של חברת אדיר והיא שיפור התפאורה במקום בו חוגגים את האירוע והוספה של עיצובים מיוחדים מבלונים, לדוגמה: תוספת בלונים מעוצבים לשולחנות הבופה, קשת בלונים בכניסה, דמויות מבלונים, אותיות מבלונים, מספרים מבלונים ועוד.

תוספת אותיות פרחים לכניסה:

תוספת נהדרת נוספת לתפאורה באירוע שלכם יכול להיות אותיות פרחים מרהיבות בכניסה למתחם או ממש באזור שאחרי קבלת הפנים. אירועים כמו חתונות, בר/בת מצווה, בריתה ואפילו אירועי חברה גדולים והשקות משקיעים בסידורי פרחים כדי ליפות את המקום ולהעניק מראה יוקרתי ואיכותי יותר לאירוע. אותיות ענקיות בגובה מטר וחצי המסודרות בעיצוב פרחים מיוחד יוסיפו המון לאווירה ועל הדרך יספקו לאורחים שלכם רקע נהדר לתמונות מופלאות. 

מסיבת פול מון בהתאמה לכל אירוע:

אחת האטרקציות הפופולריות ביותר בשנים האחרונות כמעט בכל אירוע היא מסיבת פול מון. מדובר בסוג אטרקציה המזכירה את המסיבות הנפלאות בתאילנד הנערכות בטבע, אולם ניתן לעשות אותן כיום גם בימי הולדת, חתונות, בר/בת מצווה וכל אירוע למעשה שרוצים להוסיף לו מעט עניין עם אטרקציה מלהיבה. מסיבת פול מון תהיה מסיבה שבה יצבעו את האורחים שלכם באיפור מיוחד זוהר בחושך, יחולקו אביזרים זוהרים ורחבת הריקודים תהיה מלאה באנרגיות חיוביות, מנורות אולטרה סגול שיעזרו להבליט את הצבעים הזוהרים ומוסיקה מטריפה ברקע שיגרמו לאורחים שלכם לזוז. לא משנה אם מדובר בילדים, בני נוער או מבוגרים – כולם אוהבים לרקוד, כולם אוהבים את המיוחד וכולם יוכלו ליהנות ממסיבת הפול מון המלהיבה שלכם.

חברת אדיר הפקות אירועים תשמח לספק לכם את שירותי ההפקה המקצועיים במחיר אטרקטיבי במיוחד ועם שירות לבבי ומקצועי. צרו עמנו קשר באתר http://www.adirp100.co.il  או בטלפון 052-4823987 ונשמח לעמוד לרשותכם!

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן